Klaar om je energiekosten en -schulden aan te pakken?

Je kan ons contacteren om:

  1. de hoogte van je maandelijkse voorschotfactuur omlaag te brengen.
  2. je energie-jaarrekening (en eventueel andere schulden) met een voor jou haalbaar plan af te betalen.

Gebruik:

  • bij voorkeur het contactformulier hiernaast.

Of

  • bel naar de dienst Energieschulden van MyTrustO via het nummer 03/220 12 00.
    We zijn elke werkdag van 9u tot 12u én van 13u tot 17u telefonisch bereikbaar. Zijn al onze lijnen bezet? Of bel je buiten onze openingstijden? Spreek gerust jouw telefoonnummer in. We bellen je zo snel als mogelijk terug.

Of

  • Download (gratis) onze MyTrustO-app voor iPhone of Android. Registreer je eenvoudig met je naam en contactgegevens, en vertel ons over je situatie.

Opgelet: ben je niet akkoord met

  • je energiefactuur (voorschot, afrekening of slotfactuur)
  • je meterstanden of -verbruik op je factuur
  • de aangerekende prijzen of tarieven op je factuur
  • de commerciële (verkoop)praktijken van energieleveranciers

neem dan eerst contact op met je leverancier.
Als je geen oplossing vindt met je leverancier, dan kan je klacht indienen bij de Ombudsdienst voor Energie.
Koning Albert II – laan 8 bus 6 1000 Brussel klacht@ombudsmanenergie.be  – Telefoon: 02/211.10.60

Contactformulier:

Ik kan mijn energie-jaarrekening niet onmiddellijk betalenIk kan mijn energie-jaarrekening wel betalen maar het bedrag van de voorschotfactuur ligt te hoog voor mijn budgetIk kan mijn energie-jaarrekening niet betalen én het bedrag van de voorschotfactuur ligt te hoog voor mijn budgetIk kan mijn energie-jaarrekening niet betalen én het bedrag van de voorschotfactuur ligt te hoog voor mijn budget, gezien ik meerdere schulden heb

Onze locaties

Op afspraak kan je terecht op een MyTrustO-locatie bij jou in de buurt.
Klik op de kaart om het adres weer te geven. We komen ook graag naar jou toe.